loading...
سایت تخصصی گیم های اندروید
سیپان میلان بازدید : 164 شنبه 1391/06/11 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

به موتور سواری علاقه مندید ؟ به انجام حرکات نمایش با موتورکراس چه طور ؟
RED BULL X-FIGHTERS 2012 یک بازی بسیار زیبا با گرافیک خارق العاده می باشد که در آن می بایست به نمایش درآوردن حرکات نمایش ، همانند حرفه ای های این رشته هیجان انگیز برای خود امتیاز کسب کنید . موتورکراس خود را انتخاب کرده و آن را مطابق به سلیقه و نیاز خود سفارشی کنید و به مسابقات RED BULL بروید !

کنترلر های این بازی بسیار جذاب و البته نوین می باشد . به طور مثال شما می توانید با کشیدن gesture بر روی صفحه ، حرکات مورد نظر خود را با بیشترین انعطاف پذیری به نمایش در آورید . برای شتاب دادن به موتور خود نیز کافیست دکمه Skull را فشار دهید .

دانلود در ادامه ی مطلب ...

سیپان میلان بازدید : 74 شنبه 1391/06/11 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

آیا فکر کرده اید که برای قهرمان شدن در مسابقات جایزه بزرگ ۲۰۱۲ FIM Speedway چه چیزی لازم خواهد بود ؟
یک بازی کاملا واقع گرایانه که شما به قلب مسابقات اکشن برده و آدرنالین خون تان را حد بسیار زیادی افزایش خواهد داد !
آیا صدای جمعیت بسیاری که برای مشاهده مسابقه موتور سواری شما آمده اند را می شنوید ؟ نمایشی درخور این همه تماشاگر ارایه داده و قهرمانی را برای خود به ارمغان آورید .
این بازی با بهره گیری از گرافی ک سه بعدی و پویانمایی های خارق العاده توانسته است نظرات بسیاری را به سوی خود جلب کند . مسابقات در ۱۲ مکان مختلف برگزار خواهد شد که هر یک ویژگی های خاص خود را دارند . ۱۵ رقیب انتظار شما را می کشند تا مسابقات هیجان انگیز و خطرناک موتور سواری آغاز شود .

دانلود در ادامه ی مطلب ...

سیپان میلان بازدید : 40 دوشنبه 1391/05/30 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Demolition Inc یک بازی اکشن – استراتژیک جدید می باشد که شما را در نقش کارگر تخریب ساختمان خواهد برد . از ابزارها و سلاح های سرد برای نابود سازی و تخریب کامل ساختمان استفاده کنید و هیچ اثری از آنها بر جای نگذارید !
در این بازی که از گرافیک خارق العاده ای نیز برخوردار است شبیه سازی فیزیک ماشین ها و ساختمان به صورت کامل انجام پذیرفته است . در این بازی همه جزئیاتی که می بینید در همان لحظه رخ خواهد داد و بدین معنی است که در نمایش اتفاقاتی که رخ می دهد از انیمیشن استفاده نشده است و همه عکس العملی در مقابل فرمان های شما می باشند .

دانلود در ادامه ی مطلب ...

سیپان میلان بازدید : 161 شنبه 1391/05/28 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

هر جنگی قهرمانان خاص خود را دارد …
برخی از قهرمانان تبدیل به افسانه می شوند .

بزرگترین نبرد دوران ها آغاز شده است .
قهرمانان سراسر جهان برتی مکتیش قدرت خود دعوت شده اند !

با Legendary Heroes  برای اولین بار در اندروید ، یک بازی استراتژیکی لحظه ای را تجربه کنید .

دانلود در ادامه ی مطلب ...

سیپان میلان بازدید : 28 شنبه 1391/05/28 نظرات (0)

پیش نیاز :‌ اندروید ۲٫۲ و بالاتر

در Kingdoms & Lords صلح و آرامش مردمان شما توسط عده ای از دزدان بربری از بین رفته است . اگر می خواهید به روزهای خوش گذشته باز گردید می بایست با ایجاد یک ارتش قوی به جنگ با دشمنان رفته و با ساختن روستا بر آنها پیروز شوید . از پادشاه تاریکی غافل نشوید چرا که او در حال افزایش قدرت خود بوده و می تواند خطر مهمی برای شما و قلمروتان باشد .

این بازی با بهره گیری از یک گیم پلی شبیه ساز و البته استراتژیکی بسیار عالی در کنار گرافیک تحسین برانگیز توانسته است خود را به یکی از بهترین بازی های اندروید تبدیل نماید . اگر به این ژانر از بازی ها علاقه مندید ، Kingdoms & Lords را از دست ندهید .

دانلود در ادامه ی مطلب ...

سیپان میلان بازدید : 30 پنجشنبه 1391/05/26 نظرات (0)

بازی Race OF Champions

ورژن این نسخه از بازی : ۱٫۱

یک بازی کاملا متفاوت در زمینه ی مسابقات اتومبیل رانی…در این بازی که از گرافیک بالایی برخورار است باید مهارت خود را در مقابل تعدا زیادی از راننگان ماهر به نمایش بگذارید و شانس خود را برای کسب عنوان قهرمان قهرمانان امتحان کنید.شما می توانید از میان سبک های مختلف بازی از جمله مسابقات معمولی – مسابقات زمان دار – دوئل و … یکی را انتخاب کرده و هیجان واقعی را تجربه کنید .

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید ...

سیپان میلان بازدید : 30 پنجشنبه 1391/05/26 نظرات (0)

N.O.S. Car Speedrace

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

آیا از بازی های اتومبیل سواری که همگی آنها تنها بر روی یک سطح صاف حرکت می کنند خسته شده اید ؟

اکنون وقت آن  رسیده است که تجربه ای جدید در بازی های اتومبیل رانی را برای خود به ارمغان آورید . N.O.S. Car Speedrace نام این بازی زیبا و هیجان انگیز می باشد که مراحل آن در پیست های ناهموار که از روی مسابقات واقعی شبیه سازی شده است برگزار می گردد . گرافیک بالای این بازی در کنار حجم نسبتا پایینش و همچنین انتخاب یک ریتم مسابقه ای نوین در بین بازی های موجود ، N.O.S. Car Speedrace را به یک بازی تمام عیار تبدیل نموده است .

 

 پوشه ی گیم دیتا را پس از دانلود در روت دایرکتوری ( اولین شاخه از sdcard ) قرار دهید . آدرس آن می بایست به صورت زیر باشد :

sdcard/NOSCarSpeedrace

دانلود در ادامه ی  مطلب ...

سیپان میلان بازدید : 35 پنجشنبه 1391/05/26 نظرات (0)

.

Battle Race: One Way Racing
پیش نیاز :‌اندروید ۲٫۱ و بالاتر

سرعت بالا , خودروهای پیشرفته در جاده های پر پیچ  و خم …

ماشین خود را از بین  ماشین ها انتخاب کنید , فرمان را در دست بگیرید , مسابقات و رقابت های سخت با رقیبای خود داشته باشید .Battle Race یکی از بهترین بازی های آندروید در سبک اتومبیل رانی است .

دانلود در ادامه ی مطلب ...

سیپان میلان بازدید : 27 پنجشنبه 1391/05/26 نظرات (0)

پیش نیاز :‌اندروید ۱٫۶ و بالاتر

اگر به مسابقات اتومبیل سواری آن هم با سبک کراش علاقه مندید Mad Tracks می تواند یکی از بهترین پیشنهاد ها برای شما باشد . در این بازی که از گرافیک قابل قبولی نیز برخوردار است می توانید در قالب های متفاوتی نظیر مسابقات تکی یا تورنومنت شرکت کرده و با پیشی گرفتن از رقیبان به رتبه اول دست پیدا کنید . از نکات قابل توجه در این بازی جعبه های علامت سوالی است که همانند بازی کراش در مسیر مسابقه قرار گرفته اند که با گرفتن آنها می توانید به صورت تصادفی از امکانات متفاوتی که در آنها وجود دارد – نظیر موشک یا هاله محافظ – استفاده نمایید .

دانلود در ادامه ی مطلب ...

سیپان میلان بازدید : 33 چهارشنبه 1391/05/25 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

آیا برای انجام مسابقات پرسرعت اکشن در اندازه های میکرو آماده اید ؟
Paper Racer یک بازی اتومبیل سواری است که با گونه هایی که تا کنون تجربه کرده اید متفاوت بوده و همانگونه که از نامش پیداست ، قرار است به مسابقات کاغذی بروید !
همین حالا اتومبیل خود را با نقاشی کردن آن بسازید و به مسابقاتی که شبیه بازی های کودکانه است بروید . پس از ساخت اتومبیل های خود خواهید توانست آنها را توسط فیس بوک و توییتر با دوستان خود به اشتراک بگذارید . استفاده از موتور فیزیکی واقع گرایانه دراین بازی به شما حس خوبی خواهد داد .

دانلود در ادامه ی مطلب...

درباره ما
Profile Pic
امید وارم مطالب سایت مورد رضایت شما قرار بگیرد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام نوع بازی بیشتر در سایت گذاشته شود ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 114
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 42
  • بازدید ماه : 100
  • بازدید سال : 632
  • بازدید کلی : 16,470