loading...
سایت تخصصی گیم های اندروید
سیپان میلان بازدید : 190 شنبه 1391/06/11 نظرات (0)

 

 

مورد نیاز : آندروید ۱٫۶ و بالاتر

بازی شگفت انگیز مسابقات موتور سواری ATV ( چهار چرخ )

ویژگی ها :

-تقلید فیزیکی شگفت انگیز از حرکات واقعی

-۱۲ مدل مختلف ATV

-ترفندها و تقلب های مختلف در بازی

- ۵ آهنگ هیجان آور

-شتاب سنج ( کیلومتر شمار )

-انیمیشن های فوق العاده واقع گرایانه

دانلود در ادامه  ی مطلب ...

سیپان میلان بازدید : 55 شنبه 1391/06/11 نظرات (0)

بازی  Lane Splitter v2.0.4

نیازمندی ها : اندروید ۲٫۰ و بالاتر

در این بازی باید مسیر خود را از بین انبوه ترافیک ماشین ها باز کنید و موتور سیکلت را به مقصد برسانید. شخصیت بازی Jake Melton نام دارد.او در عمرش خطاهای زیادی کرده اما از دست دادن جشن عروسی چیزیست که دیگر برگشتی ندارد. باید به او کمک کنید با موتو سیکلتش با سرعت تمام از بین ماشین ها عبور کند و به مراسمش برسد.آیا می توانید رسیدن به بیشترین سرعت چه چیزی نیاز دارد؟

دانلود در ادامه ی مطلب ...

سیپان میلان بازدید : 219 شنبه 1391/06/11 نظرات (0)

بازی حرکت آکروباتیک موتور سواری  Freestyle Dirt Bike v1.0.4

نیازمندی ها : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

دیوانه وار ترین بازی شبیه سازی حرکات آکروباتیک موتور سواری را می توانید هم اکنون از اندرویدها دانلود کنید. این بازی دارای ۱۲ موتور و ۵ مسیر بسیار پر پیچ و خم می باشد. هر چه بیشتر بپرید و حرکتا زیباتری انجام دهید امتیاز بیشتری کسب خواهید کرد. گرافیک ۳ بعدی بازی توجه هر کسی را به خود جلب می کند.

دانلود در ادامه ی  مطلب ...

سیپان میلان بازدید : 89 شنبه 1391/06/11 نظرات (0)

2XL MX Offroad

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

اگر به بازی های موتور سواری علاقه دارید پیشنهاد می کنیم حتما بازی ۲XL MX Offroad را تجربه کنید . این بازی که سرتاسر هیجان است علاوه بر گرافیک بسیار بالا از تم بسیاری خوبی نیز برخوردار بوده که می تواند تجربه ای جدید از مسابفات موتور سواری را برایتان به ارمغان آورد . از میان ویژگی های این بازی می توان به رقابت با ۸ رقیب در حالت تک نفره ، قابلیت سفارشی کردن موتور خود به صدها ظاهر مختلف ، نمایش دوربین اول شخص و سوم شخص ، مسابقات قهرمانی و مسابقات آزاد اشاره نمود .

دانلود در ادامه ی مطلب ...

سیپان میلان بازدید : 64 شنبه 1391/06/11 نظرات (0)

 

speedy gp

بازی  Speedway GP 2011 v1.0

نیازمندی ها : اندروید ۲٫۱ به بالا

ورژن این نسخه از بازی : ۱٫۰

در این بازی هیجان انگیز که به سبک بازی های مسابقات موتورسواری می باشد شما تجربه ی خاصی را در زمینه ی هیجان موتورسواری تجربه خواهید کرد.یکی از ویژگی های این بازی این است که موتور شما ترمز ندارد و این هیجان بازی را چندین برابر می کند.

دانلود در ادامه ی مطلب ...

 

سیپان میلان بازدید : 82 شنبه 1391/06/11 نظرات (0)

پیش نیاز اندروید : ۲٫۱ و بالاتر

رالی فانتزی و قهرمانی در مسابقات را با Link 237 Racer تجربه کنید . دارای ۱۸ نقشه در ۳ تور برزیل . دارای ۵ شخصیت مختلف ، استفاده از توربو و ترمز دستی ؛ دارای ۱۹ مدال افتخار و تعدادی والپیپیر که از جذابیت های بازی میباشد . بازی به ۲ صورت آفلاین و آنلاین میباشد. همچنین میتوان به گرافیک بسیار خوب بازی اشاره کرد که این ویژگی باعث جذب کابران بسیاری شده است . حال این بازی به صورت کاملا رایگان برای شما عزیزان آماده دانلود میباشد . از بازی لذت ببرید .

دانلود در ادامه ی مطلب ...

سیپان میلان بازدید : 63 شنبه 1391/06/11 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

Racing Moto یکی از زیبا ترین بازی های موتور سواری اندروید می باشد که در عین سادگی ، جذابیت های بسیار زیادی دارد . در این بازی که برای پیروزی باید سرعت بالایی داشته باشید می بایست با استفاده از شتاب سنج گوشی خود موتورتان را که با سرعت سرسام آوری در حال حرکت است به چپ و راست رانده و از خوردن آن به ماشین هایی که در طول مسیر وجود دارند جلوگیری کنید . از مناظری که در طول مسیر نیز شاهد آنها خواهید بود لذت کافی را ببرید !

دانلود در ادامه ی مطلب ...

سیپان میلان بازدید : 33 شنبه 1391/06/11 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

Darkness Rider Turbo دومین نسخه از سری مسابقات آکروباتیک ، بهترین بازی موتورسواری همراه با آتش گرفتن تایر ها !
شاید شما نسخه اصلی را بازی کرده باشید اما این ویرایش شامل ویژگی های جدیدتری نظیر Super Turbo می باشد . در این بازی موتورسواری سرعت ملاک نیست چرا که مهارت کنترل بیشتر شما را پیروز خواهد کرد . آنقدر آتشین برانید تا لاستیک های موتور شما آتش بگیرد !

۴۰ نقشه هیجان انگیز  منتظر مسابقات چالشی شما هست .

دانلود در ادامه ی مطلب ...

سیپان میلان بازدید : 82 شنبه 1391/06/11 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Race Stunt Fight! Motorcycles یک بازی موتور سواری است که همانند سایر بازی های هم گونه ی خود برای پیروزی می بایست زودتر از دیگران به خط پایان برسید اما یک تفاوت وجود دارد و آنهم این است که شما برای رسیدن به جایگاه نخست می توانید رقیبان خود را با مشت و لگد از گود خارج کنید !
این بازی که قطعا تجربه ای جدید را برای شما به ارمغان خواهد آورد از گرافیک بسیار مطلوبی با توجه به حجمش برخوردار است . برای کنترل موتور می بایست از شتابسنج استفاده کرده و برای مشت و لگد نیز از دکمه هایی که آماده گردیده است می توانید بهره ببرید .

دانلود در ادامه ی مطلب ...

سیپان میلان بازدید : 164 شنبه 1391/06/11 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

به موتور سواری علاقه مندید ؟ به انجام حرکات نمایش با موتورکراس چه طور ؟
RED BULL X-FIGHTERS 2012 یک بازی بسیار زیبا با گرافیک خارق العاده می باشد که در آن می بایست به نمایش درآوردن حرکات نمایش ، همانند حرفه ای های این رشته هیجان انگیز برای خود امتیاز کسب کنید . موتورکراس خود را انتخاب کرده و آن را مطابق به سلیقه و نیاز خود سفارشی کنید و به مسابقات RED BULL بروید !

کنترلر های این بازی بسیار جذاب و البته نوین می باشد . به طور مثال شما می توانید با کشیدن gesture بر روی صفحه ، حرکات مورد نظر خود را با بیشترین انعطاف پذیری به نمایش در آورید . برای شتاب دادن به موتور خود نیز کافیست دکمه Skull را فشار دهید .

دانلود در ادامه ی مطلب ...

سیپان میلان بازدید : 74 شنبه 1391/06/11 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

آیا فکر کرده اید که برای قهرمان شدن در مسابقات جایزه بزرگ ۲۰۱۲ FIM Speedway چه چیزی لازم خواهد بود ؟
یک بازی کاملا واقع گرایانه که شما به قلب مسابقات اکشن برده و آدرنالین خون تان را حد بسیار زیادی افزایش خواهد داد !
آیا صدای جمعیت بسیاری که برای مشاهده مسابقه موتور سواری شما آمده اند را می شنوید ؟ نمایشی درخور این همه تماشاگر ارایه داده و قهرمانی را برای خود به ارمغان آورید .
این بازی با بهره گیری از گرافی ک سه بعدی و پویانمایی های خارق العاده توانسته است نظرات بسیاری را به سوی خود جلب کند . مسابقات در ۱۲ مکان مختلف برگزار خواهد شد که هر یک ویژگی های خاص خود را دارند . ۱۵ رقیب انتظار شما را می کشند تا مسابقات هیجان انگیز و خطرناک موتور سواری آغاز شود .

دانلود در ادامه ی مطلب ...

سیپان میلان بازدید : 24 شنبه 1391/06/11 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

بازی زیبایی که اپ استور اپل را طوفانی کرده بود هم اکنون پای به دنیای اندروید گذاشته است !
اگر جوان هستید ، که هستید و اگر به سرعت علاقه دارید ، که دارید حتما این بازی شما را به خود مجذوب خواهد کرد چرا که با برگزاری مسابقات سرعتی در بزرگراه شما را به نهایت هیجان خواهد برد .
Highway Rider نام این بازی جذاب می باشد که در آن می بایست با نزدیک شدن به وسایل نقیله در حال آمد و شد سرعت خود را افزایش داده و امتیازات بالا کسب کنید . دقت داشته باشید که بی دقتی همانا و زخمی شدن و مرگ همان !

دانلود در ادامه ی مطلب ...

سیپان میلان بازدید : 28 شنبه 1391/06/11 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

اگر می خواهید بهترین بازی موتورسواری پرشی که تاکنون برای اندروید ساخته شده است را تجربه کنید ، به هیچ وجهUltimate MotoCross را از دست ندهید . ۱۰ مرحله بسیار زیبا و کاملا چالشی با احساس واقعی بودن که شما را در نقش یک موتور سواری قرار خواهد داد .
اگر در هر مسابقه در رده ی ۳ نفر بالایی قرار گیرید پول بسیاری کسب خواهید کرد که با استفاده از آن خواهید توانست موتورکراس های بهتری خرید و تمامی رکورد ها را بشکنید . هیچ مسابقه ای را از دست ندهید و تماشاگران را از پرش های بی نظیر خود بی نصیب نگذارید .

این بازی در محیطی کاملا سه بعدی با صداهای محیطی واقع گرایانه انجام خواهد پذیرفت که بر هیجان آن خواهد افزود .

دانلود در ادامه ی مطلب ...

سیپان میلان بازدید : 66 شنبه 1391/06/11 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

اگر به بازی های موتورهای چهار چرخ ( ATV ) علاقه مندید ، می توانید با دانلود کردن  ATV Madnes یک محیط سه بعدی جذاب و کاملا واقع گرایانه را تجربه نمایید . این بازی دارای ۱۲ مدل مختلف از ATV ها بوده که می توانید با بهره گیری از آنها به انجام مسابقات مختلف مشغول شده و قهرمانی را برای خود به ارمغان آورید .
توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به حداقل ۸۰۰ مگاهرتز CPU نیازمندید .

دانلود در ادامه ی مطلب ...

سیپان میلان بازدید : 38 جمعه 1391/05/27 نظرات (0)

Dead-Rider-v1.6.5

موتور سواری روی موانع یکی از رشته های خطیر ورزشی ولی زیبا و هیجان انگیز است که نفس ها را در سینه حبس می کند . اگر می خواهید شما هم همان حسی که راننده موتور هنگام رسیدن به موانع دشوار و سخت گذر دارد ، داشته باشید کافیست بازی بسیار جذاب Dead Rider را بر روی اندروید خود نصب کنید . این بازی که تا کنون برای سیستم عامل های مختلف موبایل از جمله سیمبین و جاوا طراحی شده است جزء پر طرفدارترین بازی ها به شمار می رود .

دانلود در ادامه ی مطلب ...

سیپان میلان بازدید : 40 جمعه 1391/05/27 نظرات (0)

بازی موتور سواری Trial Xtreme v1.5

نیازمندی ها : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

این بازی بسیار جذاب با گرافیک خیره کننده اش  شما را به یک مسابقه ی موتورسواری اعجاب انگیز دعوت می کند. با لمس صفحه و استفاده از ستاب سنج گوشی ، این موتور را برانید و از موانع موجود بگذرید.با بیش از ۳۰ مرحله ی نفس گیر و امکانات فوق العاده و فیزیک پویایش ساعات زیادی شما را مشغول خود خواهد کرد. همچنین می توانید مهارت های موتورسواری ، پرش و پیچیدن را در طول بازی افزایش دهید. گیم پلی معتاد کننده ی این بازی پیزیست که تمامی افرادی که آن را امتحان کرده اند به آن اذعان دارند.

دانلود در ادامه ی مطلب ...

درباره ما
Profile Pic
امید وارم مطالب سایت مورد رضایت شما قرار بگیرد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام نوع بازی بیشتر در سایت گذاشته شود ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 114
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 57
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 76
  • بازدید ماه : 134
  • بازدید سال : 666
  • بازدید کلی : 16,504