loading...
سایت تخصصی گیم های اندروید
سیپان میلان بازدید : 105 شنبه 1391/06/11 نظرات (2)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Trainz Driver اپلیکیشن شماره ۱ در زمینه شبیه سازی قطار می باشد که برای اسمارت فون ها سفارشی سازی شده است . اگر به لوکوموتیو رانی و در نگاه کلی به قطار علاقه مندید ، قطعا این بازی شبیه ساز می تواند شما را سرگرم کرده و اطلاعات خوب و جامعی را نیز در این باره به شما بدهد .
از جمله ویژگی های این شبیه ساز می توان به گرافیک بسیار خوب ، فیزیک واقع گرایانه و استفاده از سبک آرکید به منظور جذاب تر شدن محیط برنامه اشاره نمود .

Trainz Driver شما را در لوکوموتیو هایی در سرتاسر پهنه گیتی قرار خواهد داد تا فرایند راندن قطار را از حالت ساده تا پیشرفته آموزش ببینید . نمایش حرکت شما از زوایا و دوربین های مختلف در کنترل بهتر قطار شما را یاری خواهد کرد .

دانلود در ادامه ی مطلب ...

سیپان میلان بازدید : 190 شنبه 1391/06/11 نظرات (0)

 

 

مورد نیاز : آندروید ۱٫۶ و بالاتر

بازی شگفت انگیز مسابقات موتور سواری ATV ( چهار چرخ )

ویژگی ها :

-تقلید فیزیکی شگفت انگیز از حرکات واقعی

-۱۲ مدل مختلف ATV

-ترفندها و تقلب های مختلف در بازی

- ۵ آهنگ هیجان آور

-شتاب سنج ( کیلومتر شمار )

-انیمیشن های فوق العاده واقع گرایانه

دانلود در ادامه  ی مطلب ...

سیپان میلان بازدید : 55 شنبه 1391/06/11 نظرات (0)

بازی  Lane Splitter v2.0.4

نیازمندی ها : اندروید ۲٫۰ و بالاتر

در این بازی باید مسیر خود را از بین انبوه ترافیک ماشین ها باز کنید و موتور سیکلت را به مقصد برسانید. شخصیت بازی Jake Melton نام دارد.او در عمرش خطاهای زیادی کرده اما از دست دادن جشن عروسی چیزیست که دیگر برگشتی ندارد. باید به او کمک کنید با موتو سیکلتش با سرعت تمام از بین ماشین ها عبور کند و به مراسمش برسد.آیا می توانید رسیدن به بیشترین سرعت چه چیزی نیاز دارد؟

دانلود در ادامه ی مطلب ...

سیپان میلان بازدید : 219 شنبه 1391/06/11 نظرات (0)

بازی حرکت آکروباتیک موتور سواری  Freestyle Dirt Bike v1.0.4

نیازمندی ها : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

دیوانه وار ترین بازی شبیه سازی حرکات آکروباتیک موتور سواری را می توانید هم اکنون از اندرویدها دانلود کنید. این بازی دارای ۱۲ موتور و ۵ مسیر بسیار پر پیچ و خم می باشد. هر چه بیشتر بپرید و حرکتا زیباتری انجام دهید امتیاز بیشتری کسب خواهید کرد. گرافیک ۳ بعدی بازی توجه هر کسی را به خود جلب می کند.

دانلود در ادامه ی  مطلب ...

سیپان میلان بازدید : 88 شنبه 1391/06/11 نظرات (0)

2XL MX Offroad

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

اگر به بازی های موتور سواری علاقه دارید پیشنهاد می کنیم حتما بازی ۲XL MX Offroad را تجربه کنید . این بازی که سرتاسر هیجان است علاوه بر گرافیک بسیار بالا از تم بسیاری خوبی نیز برخوردار بوده که می تواند تجربه ای جدید از مسابفات موتور سواری را برایتان به ارمغان آورد . از میان ویژگی های این بازی می توان به رقابت با ۸ رقیب در حالت تک نفره ، قابلیت سفارشی کردن موتور خود به صدها ظاهر مختلف ، نمایش دوربین اول شخص و سوم شخص ، مسابقات قهرمانی و مسابقات آزاد اشاره نمود .

دانلود در ادامه ی مطلب ...

سیپان میلان بازدید : 64 شنبه 1391/06/11 نظرات (0)

 

speedy gp

بازی  Speedway GP 2011 v1.0

نیازمندی ها : اندروید ۲٫۱ به بالا

ورژن این نسخه از بازی : ۱٫۰

در این بازی هیجان انگیز که به سبک بازی های مسابقات موتورسواری می باشد شما تجربه ی خاصی را در زمینه ی هیجان موتورسواری تجربه خواهید کرد.یکی از ویژگی های این بازی این است که موتور شما ترمز ندارد و این هیجان بازی را چندین برابر می کند.

دانلود در ادامه ی مطلب ...

 

سیپان میلان بازدید : 82 شنبه 1391/06/11 نظرات (0)

پیش نیاز اندروید : ۲٫۱ و بالاتر

رالی فانتزی و قهرمانی در مسابقات را با Link 237 Racer تجربه کنید . دارای ۱۸ نقشه در ۳ تور برزیل . دارای ۵ شخصیت مختلف ، استفاده از توربو و ترمز دستی ؛ دارای ۱۹ مدال افتخار و تعدادی والپیپیر که از جذابیت های بازی میباشد . بازی به ۲ صورت آفلاین و آنلاین میباشد. همچنین میتوان به گرافیک بسیار خوب بازی اشاره کرد که این ویژگی باعث جذب کابران بسیاری شده است . حال این بازی به صورت کاملا رایگان برای شما عزیزان آماده دانلود میباشد . از بازی لذت ببرید .

دانلود در ادامه ی مطلب ...

سیپان میلان بازدید : 63 شنبه 1391/06/11 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

Racing Moto یکی از زیبا ترین بازی های موتور سواری اندروید می باشد که در عین سادگی ، جذابیت های بسیار زیادی دارد . در این بازی که برای پیروزی باید سرعت بالایی داشته باشید می بایست با استفاده از شتاب سنج گوشی خود موتورتان را که با سرعت سرسام آوری در حال حرکت است به چپ و راست رانده و از خوردن آن به ماشین هایی که در طول مسیر وجود دارند جلوگیری کنید . از مناظری که در طول مسیر نیز شاهد آنها خواهید بود لذت کافی را ببرید !

دانلود در ادامه ی مطلب ...

سیپان میلان بازدید : 33 شنبه 1391/06/11 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

Darkness Rider Turbo دومین نسخه از سری مسابقات آکروباتیک ، بهترین بازی موتورسواری همراه با آتش گرفتن تایر ها !
شاید شما نسخه اصلی را بازی کرده باشید اما این ویرایش شامل ویژگی های جدیدتری نظیر Super Turbo می باشد . در این بازی موتورسواری سرعت ملاک نیست چرا که مهارت کنترل بیشتر شما را پیروز خواهد کرد . آنقدر آتشین برانید تا لاستیک های موتور شما آتش بگیرد !

۴۰ نقشه هیجان انگیز  منتظر مسابقات چالشی شما هست .

دانلود در ادامه ی مطلب ...

سیپان میلان بازدید : 82 شنبه 1391/06/11 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Race Stunt Fight! Motorcycles یک بازی موتور سواری است که همانند سایر بازی های هم گونه ی خود برای پیروزی می بایست زودتر از دیگران به خط پایان برسید اما یک تفاوت وجود دارد و آنهم این است که شما برای رسیدن به جایگاه نخست می توانید رقیبان خود را با مشت و لگد از گود خارج کنید !
این بازی که قطعا تجربه ای جدید را برای شما به ارمغان خواهد آورد از گرافیک بسیار مطلوبی با توجه به حجمش برخوردار است . برای کنترل موتور می بایست از شتابسنج استفاده کرده و برای مشت و لگد نیز از دکمه هایی که آماده گردیده است می توانید بهره ببرید .

دانلود در ادامه ی مطلب ...

سیپان میلان بازدید : 164 شنبه 1391/06/11 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

به موتور سواری علاقه مندید ؟ به انجام حرکات نمایش با موتورکراس چه طور ؟
RED BULL X-FIGHTERS 2012 یک بازی بسیار زیبا با گرافیک خارق العاده می باشد که در آن می بایست به نمایش درآوردن حرکات نمایش ، همانند حرفه ای های این رشته هیجان انگیز برای خود امتیاز کسب کنید . موتورکراس خود را انتخاب کرده و آن را مطابق به سلیقه و نیاز خود سفارشی کنید و به مسابقات RED BULL بروید !

کنترلر های این بازی بسیار جذاب و البته نوین می باشد . به طور مثال شما می توانید با کشیدن gesture بر روی صفحه ، حرکات مورد نظر خود را با بیشترین انعطاف پذیری به نمایش در آورید . برای شتاب دادن به موتور خود نیز کافیست دکمه Skull را فشار دهید .

دانلود در ادامه ی مطلب ...

سیپان میلان بازدید : 74 شنبه 1391/06/11 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

آیا فکر کرده اید که برای قهرمان شدن در مسابقات جایزه بزرگ ۲۰۱۲ FIM Speedway چه چیزی لازم خواهد بود ؟
یک بازی کاملا واقع گرایانه که شما به قلب مسابقات اکشن برده و آدرنالین خون تان را حد بسیار زیادی افزایش خواهد داد !
آیا صدای جمعیت بسیاری که برای مشاهده مسابقه موتور سواری شما آمده اند را می شنوید ؟ نمایشی درخور این همه تماشاگر ارایه داده و قهرمانی را برای خود به ارمغان آورید .
این بازی با بهره گیری از گرافی ک سه بعدی و پویانمایی های خارق العاده توانسته است نظرات بسیاری را به سوی خود جلب کند . مسابقات در ۱۲ مکان مختلف برگزار خواهد شد که هر یک ویژگی های خاص خود را دارند . ۱۵ رقیب انتظار شما را می کشند تا مسابقات هیجان انگیز و خطرناک موتور سواری آغاز شود .

دانلود در ادامه ی مطلب ...

سیپان میلان بازدید : 24 شنبه 1391/06/11 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

بازی زیبایی که اپ استور اپل را طوفانی کرده بود هم اکنون پای به دنیای اندروید گذاشته است !
اگر جوان هستید ، که هستید و اگر به سرعت علاقه دارید ، که دارید حتما این بازی شما را به خود مجذوب خواهد کرد چرا که با برگزاری مسابقات سرعتی در بزرگراه شما را به نهایت هیجان خواهد برد .
Highway Rider نام این بازی جذاب می باشد که در آن می بایست با نزدیک شدن به وسایل نقیله در حال آمد و شد سرعت خود را افزایش داده و امتیازات بالا کسب کنید . دقت داشته باشید که بی دقتی همانا و زخمی شدن و مرگ همان !

دانلود در ادامه ی مطلب ...

سیپان میلان بازدید : 28 شنبه 1391/06/11 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

اگر می خواهید بهترین بازی موتورسواری پرشی که تاکنون برای اندروید ساخته شده است را تجربه کنید ، به هیچ وجهUltimate MotoCross را از دست ندهید . ۱۰ مرحله بسیار زیبا و کاملا چالشی با احساس واقعی بودن که شما را در نقش یک موتور سواری قرار خواهد داد .
اگر در هر مسابقه در رده ی ۳ نفر بالایی قرار گیرید پول بسیاری کسب خواهید کرد که با استفاده از آن خواهید توانست موتورکراس های بهتری خرید و تمامی رکورد ها را بشکنید . هیچ مسابقه ای را از دست ندهید و تماشاگران را از پرش های بی نظیر خود بی نصیب نگذارید .

این بازی در محیطی کاملا سه بعدی با صداهای محیطی واقع گرایانه انجام خواهد پذیرفت که بر هیجان آن خواهد افزود .

دانلود در ادامه ی مطلب ...

سیپان میلان بازدید : 66 شنبه 1391/06/11 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

اگر به بازی های موتورهای چهار چرخ ( ATV ) علاقه مندید ، می توانید با دانلود کردن  ATV Madnes یک محیط سه بعدی جذاب و کاملا واقع گرایانه را تجربه نمایید . این بازی دارای ۱۲ مدل مختلف از ATV ها بوده که می توانید با بهره گیری از آنها به انجام مسابقات مختلف مشغول شده و قهرمانی را برای خود به ارمغان آورید .
توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به حداقل ۸۰۰ مگاهرتز CPU نیازمندید .

دانلود در ادامه ی مطلب ...

سیپان میلان بازدید : 31 دوشنبه 1391/05/30 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Abula ، از قلمرو خود دفاع کن !
این روزها بازی های دفاعی محبوبیت بالایی در بین کاربران پیدا کرده اند اما بسیاری از آنها با مضمون های تکراری خسته کننده عرضه شده اند . Abula Tower Defense یکی از این بازی هاست اما گونه های مشابه خود دارای تفاوت هایی می باشد . شما میتوانید برج خود را بسازید . در این بازی که در سرزمینی جادویی اتفاق می افتد می بایست به مواردی همچون جمع آوری عناصر فانتزی ، دوستی ، انتقام و خود اشتغالی توجه داشته باشید .

دانلود در ادامه ی مطلب ...

سیپان میلان بازدید : 29 دوشنبه 1391/05/30 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

Gate Defenders یکی دیگر از بازی های سبک دفاع از برج می باشد که گیم پلی آن آمیزه ای از سبک های دفاعی ، RPG ، استراتژیک ، اکشن و داستانی است . این بازی که گرافیک آن شبیه به بازی های ۱۶بیتی است یک محیط سرگرم کننده در قالب بازی های قدیمی را برایتان به وجود می آورد . ۲۶ مرحله مختلف همراه با امکان سازگاری با تمامی اندازه های صفحه نمایش از جمله ویژگی های بازی مدافعان دروازه است .

دانلود در ادامه ی مطلب ...

سیپان میلان بازدید : 36 دوشنبه 1391/05/30 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

بازی فانتزی مدافعین برج کاری از سازندگان بازی پرطرفدار Toy Soldiers and Baldur’s Gate: Dark Alliance برای اندروید !
از قلمرو خود در مقابل بیگانگان محافظت کنید ، یک بازی اعتیاد آور با یادگیری آسان اما سخت در رسیدن به بهترین جایگاه .

Towers N’ Trolls  نام این بازی اکشن و استراتژیک نیازمند فکر سریع است که در ۸ جهان و  ۴۰ نقشه منحصر به فرد روی می دهد که در شرایط مختلف آماده است شما را به یک بازی چالشی سراسر هیجان ببرد .

ویژگی ها :
- ۴۰ مرحله مختلف

- سه حالت مختلف داستانی ، چالشی و آزادانه
- ۸ جهان مختلف با محیط های منحصر به فرد
- ۱۰ گونه مختلف دشمن با هزاران فریم انیمیشنی
- ۳ سطخ سختی
- و ...

دانلود در ادامه ی مطلب ...

سیپان میلان بازدید : 69 دوشنبه 1391/05/30 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

ضامن نارنجک خود را بکشید و خود را برای پیروزی در بازی اکشن-استراتژیک Guns’n'Glory آماده سازید . تانک های خود را برای استفاده توسط نیروهای ویژه به خط مقدم جنگ جهانی دوم بفرستید . می خواهید در کدام دسته قرار گیرید ؟

ویژگی ها :
- لذت انجام یک بازی دفاعی-اکشن و استراتژیک در جنگ جهانی دوم

- دو گروه مختلف برای انتخاب ، نیروهای آمریکایی یا آلمانی
- چهار واحد سربازی مختلف برای هر طرف
- ۱۲ نقشه چالشی با ۳ حالت سختی مختلف
- ارتقا مهارت و قدرت سلاح ها
- و …

دانلود در ادامه ی مطلب ...

سیپان میلان بازدید : 29 دوشنبه 1391/05/30 نظرات (0)

 
پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر
سلطان دزدان دریایی ، همان که نامش لزره بر جان دریانوردان می اندازد گفته است می خواهد گنج عظیم خود را به دست یکی از مردانش بسپارد . شما یکی از افرادی هستید که شانس زیادی رسیدن به گنج ها داشته و برای رسیدن به آنها می بایست ۶۰ خوانی را که برای آزمایش تهیه کرده است با موفقیت به پایان برسانید . برای پیروزی در بازی PiratePhysicsHD نیاز به دانش استراتژیک و مهارت کافی خواهید داشت . اگر گمان می کنید که آن دو را دارید همین الان شانس خود را امتحان کنید !
دانلود در ادامه ی مطلب ... 

 

 

سیپان میلان بازدید : 36 دوشنبه 1391/05/30 نظرات (0)

 
پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر
سلطان دزدان دریایی ، همان که نامش لزره بر جان دریانوردان می اندازد گفته است می خواهد گنج عظیم خود را به دست یکی از مردانش بسپارد . شما یکی از افرادی هستید که شانس زیادی رسیدن به گنج ها داشته و برای رسیدن به آنها می بایست ۶۰ خوانی را که برای آزمایش تهیه کرده است با موفقیت به پایان برسانید . برای پیروزی در بازی PiratePhysicsHD نیاز به دانش استراتژیک و مهارت کافی خواهید داشت . اگر گمان می کنید که آن دو را دارید همین الان شانس خود را امتحان کنید !
دانلود در ادامه ی مطلب ... 

 

 

سیپان میلان بازدید : 36 دوشنبه 1391/05/30 نظرات (0)

 
پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر
سلطان دزدان دریایی ، همان که نامش لزره بر جان دریانوردان می اندازد گفته است می خواهد گنج عظیم خود را به دست یکی از مردانش بسپارد . شما یکی از افرادی هستید که شانس زیادی رسیدن به گنج ها داشته و برای رسیدن به آنها می بایست ۶۰ خوانی را که برای آزمایش تهیه کرده است با موفقیت به پایان برسانید . برای پیروزی در بازی PiratePhysicsHD نیاز به دانش استراتژیک و مهارت کافی خواهید داشت . اگر گمان می کنید که آن دو را دارید همین الان شانس خود را امتحان کنید !
دانلود در ادامه ی مطلب ... 

 

 

سیپان میلان بازدید : 33 دوشنبه 1391/05/30 نظرات (0)

 
پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر
سلطان دزدان دریایی ، همان که نامش لزره بر جان دریانوردان می اندازد گفته است می خواهد گنج عظیم خود را به دست یکی از مردانش بسپارد . شما یکی از افرادی هستید که شانس زیادی رسیدن به گنج ها داشته و برای رسیدن به آنها می بایست ۶۰ خوانی را که برای آزمایش تهیه کرده است با موفقیت به پایان برسانید . برای پیروزی در بازی PiratePhysicsHD نیاز به دانش استراتژیک و مهارت کافی خواهید داشت . اگر گمان می کنید که آن دو را دارید همین الان شانس خود را امتحان کنید !
دانلود در ادامه ی مطلب ... 

 

 

سیپان میلان بازدید : 40 دوشنبه 1391/05/30 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Demolition Inc یک بازی اکشن – استراتژیک جدید می باشد که شما را در نقش کارگر تخریب ساختمان خواهد برد . از ابزارها و سلاح های سرد برای نابود سازی و تخریب کامل ساختمان استفاده کنید و هیچ اثری از آنها بر جای نگذارید !
در این بازی که از گرافیک خارق العاده ای نیز برخوردار است شبیه سازی فیزیک ماشین ها و ساختمان به صورت کامل انجام پذیرفته است . در این بازی همه جزئیاتی که می بینید در همان لحظه رخ خواهد داد و بدین معنی است که در نمایش اتفاقاتی که رخ می دهد از انیمیشن استفاده نشده است و همه عکس العملی در مقابل فرمان های شما می باشند .

دانلود در ادامه ی مطلب ...

سیپان میلان بازدید : 26 شنبه 1391/05/28 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

آخرین جنگ ، جنگ جهانی دوم !
آیا آماده ای تا خاطرات آخرین جنگ جهانی را زنده کنید ؟ از تمامی نیروهای خود برای نابودکردن دشمن استفاده کنید . LAST WAR یک بازی آندرویدی بسیار زیباست که در آن می بایست یک شبکه دفاعی استراتژیک را سازماندهی کنید . شما می توانید با پیروزی این خاطره را دوباره تکرار کنید و یا حتی آن را تغییر دهید .

 

ویژگی ها :
- بازی به عنوان یک ژنرال ارتش در جنگ جهانی دوم
- گیم پلی بسیار زیبا با ماجراجویی های استراتژیک
- و …

دانلود در ادامه ی مطلب ...

سیپان میلان بازدید : 27 شنبه 1391/05/28 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

دهکده خود را ساخته و رازهای شیردل و جنگل تاریک را در Woodland Adventures کشف کنید و همچنین از روستاییان در مقابل خزندگانی که حمله می کنند محافظت نمایید .

برای پیروزی :
- جنگل تاریک را پیدا کرده باشید.
- به کشف گنج ها بپردازید .
- روستای Woodland را به زیبایی بسازید
- به روستاییان برای حل و فصل کردن مشکلات شان کمک کنید .
- مراقب حیوانات وحشی باشد .

 

دانلود در ادامه ی مطلب ...

سیپان میلان بازدید : 27 شنبه 1391/05/28 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰ و بالاتر

نیروی تاریکی بر سرزمین گمشده حکم فرما شده و در حال تخریب سرزمین مادری انسان ها و دایناسور هاست که با خوبی و خوشی برای مدت های طولانی در کنار یکدیگر زندگی می کرده اند . بازماندگان از بشر و دایناسورها تصمیم گرفتند تا با اتحاد یکدیگر ، بیگانگان را از سرزمین خود خارج کنند .

برای پیروزی :

- از معادن سنگ و مراتع سرسبز به عنوان منابع استفاده کنید .
- از نیروی دایناسور ها استفاده کنید .
- می توانید به جای استخدام نیروهای جنگی از تله و مرداب های مرگ استفاده نمایید .
- از کریستال های باهوش برای افزایش سرعت تولید بهره بجویید .
- جمعیت را افزایش دهید .

دانلود در ادامه ی مطلب ...

سیپان میلان بازدید : 205 شنبه 1391/05/28 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

کلاه سرآشپز را بر سر گذاشته و مشغول پخت عذا شوید !
همین امروز رستوران خود را افتتاح کرده و به دنبال تهیه مواد اولیه و دستور پخت غذا بروید .

Cafeteria Nipponica بازی زیبایی است  که بر خلاف گرافیک نه چندان بالای خود از گیم پلی خوبی برخوردار بوده و افرادی که علاقه مند به بازی های مدیریتی هستند ، حتما معتاد این بازی خواهند شد .

دانلود در ادامه ی مطلب ...

سیپان میلان بازدید : 38 شنبه 1391/05/28 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

به دنیای Dungeon Village جایی که می توانید در آن  یک دهکده کوچک را به شهری بزرگ و پر از ماجرا تبدیل کنید ، خوش آمدید . این وظیفه شماست که با مدیریت درست ، شرایط زندگی را برای مردمانتان بهتر کرده تا روز به روز بر جمعیت آنها افزوده شود . از خطر هیولاها غافل نشوید چرا که آنها با دستبرد زدن به اهالی شهر سرمایه های مردم را به غارت خواهند برد . بهترین کار ساخت سیاه چاله هایی است که بتوانید آنها را در آنجا گرفتار کنید .

دانلود در ادامه ی مطلب ...

سیپان میلان بازدید : 34 شنبه 1391/05/28 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

خود را به یک بازی استراتژیک پویا فرو ببرید . کشف کنید ، بسازید و توسعه دهید …
Space STG II  نام این بازی زیبا می باشد که با آمیختن دو سبک علمی-تخیلی و استراتژیک توانسته است محیطی بسیار زیبا و سرگرم کننده را به ارمغان آورد .

شما در این بازی خود را در جنگی از قبایل فضایی خواهید یافت . جایی که می بایست در آن منظومه ها را کشف کرده ، به مدیریت شهر ها پرداخته و با توسعه تکنولوژی و ساخت تجهیزات فضایی ،‌ قدرت را به دست بگیرید .

ویژگی ها :
- ۴۰ ماموریت مختلف
- ۸ سفینه فضایی مجزا
- امکان آپگرید کردن سفینه ها
- تکنولوژی های خاص نظیر بمب های هسته ای ، موشک ، طوفان های الکتریکی و …
- و …

دانلود در ادامه ی مطلب ...

سیپان میلان بازدید : 46 شنبه 1391/05/28 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

نیروهای خود را جا به جا کنید و به تماشای مبارزه ای که بین آنها و نیروهای دشمن درمی گیرد بنشینید . Rune Raiders که نام این بازی زیبا و منحصر به فرد می باشد همانند بازی شطرنجی است که شما در آن مهره ها را تکان می دهید اما آنها با یکدیگر درگیر شده و می کشند . گیم پلی بازی به شدت اعتیاد آور بوده و می توانید تنها در چند ثانیه نحوه انجام آن را یاد بگیرید .

 

ویژگی ها :
- گیم پلی بسیار زیبا
- ۱۳ قهرمان مختلف که هر یک ۶ مرحله مختلف دارند .
- ۱۹ گونه دشمن منحصر به فرد

دانلود در ادامه ی مطلب ...

سیپان میلان بازدید : 21 شنبه 1391/05/28 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Castle Master 3D یک بازی بسیار زیبا در سبک استراتژیک و RPG می باشد که در فروشگاه های بسیاری از کشور ها نظیر کره ، تایلند ، اندونزی و کانادا توانسته از به رتبه اول دست پیدا کند . در این بازی که طراحی آن به صورت کاملا سه بعدی است می بایست با ۳۰۰ رزمنده ای که دارید به قلعه دشمن حمله برده و دروازه آن را نابود سازید . با پیدا کردن تاجران اسلحه و نیزه اقدام به خریداری ادوات جنگی کرده و امنیت قلعه و شهروندان خود را افزایش دهید .

دانلود در ادامه ی مطلب ...

سیپان میلان بازدید : 28 شنبه 1391/05/28 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Call of Cthulhu: Wasted Land یک بازی زیبا بر پایه استراتژی/نقش بازی کردن می باشد که می تواند شما را ساعت های بسیاری به خود سرگرم سازد . داستان بازی مربوط به جنگ جهانی اول می باشد و وظیفه شما سامان دادن به تیم و سربازان برای نابود سازی دشمنان می باشد .

 

ویژگی ها :
- گرافیک ۳ بعدی بسیار زیبا با بهره گیری از بافت های باکیفیت ، تصاویر و افکت های مختلف که فضای اکشن را بهتر شبیه سازی کند .
- امکان انتخاب سلاح از یک رنج وسیع
- قابلیت ساختن تیم بر اساس استایل مورد نظر و سفارشی ساختن آنها

دانلود در ادامه ی مطلب ...

سیپان میلان بازدید : 25 شنبه 1391/05/28 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

از دروازه های مهر و موم شده جهنم در برابر سپاه ارواح محافظت کنید .
برای سالیان دراز دروازه های مهر و موم شده که از آدمیان در برابر ارواح جهنم محافظت می کردند بسته بوده است اما آنها در تلاشند تا با شکسته دروازه ها به انسان ها حمله برند . هیچ ارتشی نمی تواند در برابر آنها بایستد مگر یک ارتش آن هم نیروهایی که شما فرماندهی آنان را بر عهده دارید . مشاهده کرده و با تجزیه و تحلیل بهترین استراتژی را برای نابود سازی آتش دشمن برگزینید . در بازی God Of Defence با ۲۸ نوع دشمن مختلف مقابله خواهید کرد که در این بین ۱۶ سلاح شما برای رسیدن به پیروزی در اختیارتان قرار خواهد گرفت .

دانلود در ادامه ی مطلب ...

 

 

سیپان میلان بازدید : 159 شنبه 1391/05/28 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Neuroshima Hex نام یک بازی سرعتی  تخته فکری است که تا ۴ بازیکن ( آدم یا کامپیوتر ) می توانند در آن سربازان خود را برای پیروزی رهبری کنند . هر بازیکن می تواند یکی از ۴ ارتش را برای جنگ یا محافظت در جهانی که در ۳۰ سال گذشته نابود شده است انتخاب کند .

در دنیای Neuroshima Hex می بایست در مرحله اول داشته های خود را برای زنده ماندن بهبودی بخشیده و سپس با یک استراتژی خوب از آنها برای نابودی دشمنان استفاده کنید .

دانلود در ادامه ی مطلب ...

سیپان میلان بازدید : 32 شنبه 1391/05/28 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Starship Commander یک بازی سرعتی و اکشن می باشد که در فضا انجام می گیرد . برای پیروزی در این بازی یک مهارت هایی نظیر عکسل العمل بسیار سریع و به خاطر سپردن الگوی حمله های دشمن برای پاتک زدن به آنها می باشد . بازیکن همچنین باید مهارت استراتژیک برای تجهیز و ارتقا درست سلاح ها در طول ماموریت ها داشته باشد .
ویژگی ها :
- ۷ مسابقه مختلف با بیگانگان و بیش از ۱۰۰ شخص منحصر به فرد برای مبارزه
- بیش از ۹۰ مامووریت در ۱۶ کهکشان قابل بازگشایی با ۳ درجه سختی مختلف
- قابلیت تغییر سلاح ها و استفاده از مهارت های فعال در طول ماموریت
- امکان سفارشی کردن سفینه به صورت کامل با بیش از ۱۲۰ آپگرید مختلف در ماژول های متفاوت

دانلود در ادامه ی مطلب ...

سیپان میلان بازدید : 77 شنبه 1391/05/28 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰ و بالاتر

Crystal Defenders یک بازی زیبا در سبک استراتژیک / دفاعی می باشد که در آن بازیکن می بایست با بهره گیری مناسب از امکانات موجود نظیر سربازان و ادوات جنگی دشمن را از سرزمین خود دور کرده تا مانع به سرقت رفتن کریستال شوند .

این بازی در ۲۴۰ مرحله اکشن و در دو جهان صورت می پذیرد .
در جهان اول با پایه و اساس بازی آشنا خواهید شد و در جهان دوم می توانید با بهره گیری از تمام توان خود  برای باز کردن درهای جدید و استفاده از استراتژی های پیچیده تر ، به نابودی دشمنان فکر کنید .

دانلود در ادامه ی مطلب ....

سیپان میلان بازدید : 33 شنبه 1391/05/28 نظرات (0)

پیش نیاز :‌ اندروید ۲٫۲ و بالاتر

بیماری های مرگبار را در Hospital Havoc درمان کرده و لذت انجام یک بازی هیجان انگیز در زمان محدود را تجربه کنید . نقش شما دکتر کم تجربه ای است که آمده است افزون بر درمان بیماری بیماران ، بر مهارت ، سرعت و دقت خود نیز بیافزاید . اگر به کار در بیمارستان علاقه مندید به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید .
این بازی شامل ۱۵۰ مرحله مختلف می باشد که می تواند برای مدت ها شما را سرگرم سازند .

 

ویژگی ها :
- شش سطح پزشکی مختلف که می بایست تمامی آنها را دریافت کنید
- بیش از ۳۵ نوع بیمار
- امکان سفارشی سازی شخصیت خود
- بیش از ۲۰ سناریوی خنده دار برای درمان بیمارها
- ۱۵۰ مرحله مختلف

دانلود در ادامه ی مطلب ...

سیپان میلان بازدید : 142 شنبه 1391/05/28 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Esenthel RTS یک بازی استراتژیکی بسیار زیباست که تاکنون توانسته است جوایز بسیاری نظیر بهترین گرافیک ، بهترین خط داستانی  و بهترین بازی ارایه شده برای اندروید را از سایت های معتبر بازی  به خود اختصاص دهد . اگر به دنبال یک بازی بسیار سرگرم کننده در سبک استراتژیک می گردید قطعا Esenthel RTS یکی از بهترین گزینه های موجود می باشد .

ویژگی ها :
- کنترل واحد ها
- برداشت منابع
- احداث ساختمان
- مه جنگ
- و ..

دانلود در ادامه ی مطلب ...

سیپان میلان بازدید : 36 شنبه 1391/05/28 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

All Out War فصلی جدید از بازی محبوب Great Little War Game می باشد که سبک استراتژیک را در یک محیط کاملا سه بعدی برای شما به ارمغان می آورد . از جمله ویژگی های این بازی می توان به گیم پلی زیبا ، دستان خنده دارد و استفاده از جلوه های گرافیکی خارق العاده اشاره نمود .

ویژگی های اصلی :
- حالت کمپین
- ۴ سطح سختی مختلف
- گیم پلی کاملا سه بعدی
- استفاده از شیوه های کنترلی کاملا ساده
- تعداد زیاد واحدها
- و …

دانلود در ادامه ی مطلب ...

سیپان میلان بازدید : 30 شنبه 1391/05/28 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Wild Defense یک بازی سبک دفاعی می باشد جایی که شما می بایست در برابر نیروهای زمینی ، هوایی و دریایی دشمن بایستید . جنگی که در آن قرار دارید نبردی بین شیطان ( ملکه یخی  که دارای حیوانات وحشی است ) و قبایل Wildman هاست . اکنون این قبایل به هوش و شجاعت شما برای غلبه کردن بر این نیروی اهریمنی نیاز دارند .

این بازی زیبا در ۴۰ مرحله مختلف انجام خواهد گرفت .

دانلود در ادامه ی مطلب ...

سیپان میلان بازدید : 30 شنبه 1391/05/28 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Tiny Tribe بازی زیبایی است که در آن می بایست به اکتشاف یک جزیره ناشناخته رفته و پرده از رمز و راز های پوشیده ی آن بردارید .
در طول انجام این ماموریت با ماجراجویی های متفاوتی رو به رو خواهید شد که بسیار جذاب می باشند .

داستان بدین شکل است که هواپیمای شما در یک جزیره مرموز در میان قبیله ای سقوط کرده و همراهان شما هر یک به گوشه ای افتاده و به کمک شما نیازمندند و …

توجه داشته باشید اولین کاری که می بایست انجام داد ساخت دهکده ای برای بازماندگان پرواز می باشد چرا که تا آنها وجود نداشته باشند سفر شما بی نتیجه خواهد ماند .

دانلود در ادامه ی مطلب ...

سیپان میلان بازدید : 81 شنبه 1391/05/28 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Mission Of Crisis یک بازی تاکتیکی اعتیاد آور و بسیار زیبا می باشد .
مت و انجی از اعضای Bad Dog Ranger برای نجات توله سگ های سلطنتی از دست شیطان صفت ها نیازمند کمک هستند . راهنمایی آنها را به عنوان رهبر گروه استراتژیک بر عهده گرفته و برای رسیدن به پیروزی به آنها کمک کنید . به یاد داشته باشید تا تمامی مهارت های استفاده از سلاح های مرگبار را آموخته و از آنها بر علیه دشمنان بهره بجویید .

دانلود در ادامه ی مطلب ....

سیپان میلان بازدید : 28 شنبه 1391/05/28 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

بازی محبوب iOS اکنون به اندروید مهاجرت کرده است .

توطئه خطرناکی پادشاهی را تهدید می کند و اکنون به شما و ارتش نیرومندتان نیاز است تا از قلمرو محافظت کنید .
دشمنان قدرتمند حملات را بر علیه شما آغاز کرده و راه انتخابی برایتان باقی نگذاشته اند .
در بازی  جذاب Fortress Under Siege بیست و دو نوع واحد ارتش قرار گرفته است که می بایست با بهره گیری درست از آنها دشمنان را نابود سازید .
این بازی سه حالت مختلف Story Mode ، Glory Mode و Crusader Mode داشته که هر یک قدرت شما را در موقعیت های مختلف محک خواهد زد .

دانلود در ادامه ی مطلب ...

سیپان میلان بازدید : 132 شنبه 1391/05/28 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

آتلانتیس در حال غرق شده است . امواج گوشه و کنار آن را در می نوردند و تمامی شهر ها می خواهند به زیر آب بروند . وظیفه شما در بازی Legends of Atlantis: Exodus HD بر عهده گرفتن نقش ملکه و پادشاه آتلانتیس به منظور مدیریت بحران می باشد . این بازی که در دسته استراتژیک سریع قرار می گیرد دارای بیش از ۵۰ مرحله اعتیاد آور بوده که با گرافیک بسیار زیبا و سختی های مختلف می تواند ساعت های زیادی شما را به خود سرگرم سازد .

دانلود در ادامه ی مطلب ...

سیپان میلان بازدید : 161 شنبه 1391/05/28 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

هر جنگی قهرمانان خاص خود را دارد …
برخی از قهرمانان تبدیل به افسانه می شوند .

بزرگترین نبرد دوران ها آغاز شده است .
قهرمانان سراسر جهان برتی مکتیش قدرت خود دعوت شده اند !

با Legendary Heroes  برای اولین بار در اندروید ، یک بازی استراتژیکی لحظه ای را تجربه کنید .

دانلود در ادامه ی مطلب ...

سیپان میلان بازدید : 29 شنبه 1391/05/28 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

در بازی Townsmen شهر رویاهای خود را بسازید . Townsmen بازگشته است اما این بار بزرگتر ، بهتر و زیباتر از همیشه !
اگر به بازی های شهر سازی و شبیه ساز های اقتصادی علاقه مندید ، به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید .

 

ویژگی ها :

- شهر سازی در قرون وسطی
- شهروندان مختلف که به انجام کارهای روزانه خود مشغول هستند
- چندین و چند نوع تولیدات متنوع
- و …

دانلود در ادامه ی مطلب ...

سیپان میلان بازدید : 36 شنبه 1391/05/28 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

Mega Mall Story یک بازی شبیه ساز مدیریتی است که شما می بایست با شیوه های مختلف به جذب مشتری پرداخته و رتبه خود را بهبودی بخشید . از میان این روش ها می توان به ساخت فست فود های مختلف ، آسانسور و حتی فرودگاه های مخصوص هلی کوپتر بر کیفیت ارایه خدمات خود بیافزایید . این بازی ممکن است با گرافیک چندان جذابی ارایه نشده باشد اما گیم پلی جذاب آن دقیقا همان چیزی است که گیمرهای عاشق سبک های مدیریتی به دنبالش هستند .

دانلود در ادامه ی مطلب ...

سیپان میلان بازدید : 23 شنبه 1391/05/28 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

وارد نبرد شده و سربازان خود را برای نابود سازی دشمن رهبری کنید .
Guns’n'Glory WW2 نام بازی اکشن – استراتژیکی است که شما را به خط مقدم جنگ جهانی دوم خواهد برد .

 

ویژگی ها :
- ۴ واحد مختلف استخدامی برای هر طرف از نبرد
- ۱۲ نقشه چالشی با ۳ سطح سختی متفاوت
- امکان آپگرید کردن واحد ها
- سلاح های قدرتمند برای آغاز ماجراجویی های جدید
- قابلیت کسب سکه در صورت نمایش عملکرد خوب و استفاده از سکه های جمع شده برای بالا بردن سطح تسلیحات
- گرافیک بسیار زیبا
- بهینه شده برای Xperia Play

دانلود در ادامه ی مطلب ....

تعداد صفحات : 3

درباره ما
Profile Pic
امید وارم مطالب سایت مورد رضایت شما قرار بگیرد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام نوع بازی بیشتر در سایت گذاشته شود ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 114
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 95
  • بازدید سال : 627
  • بازدید کلی : 16,465